Język angielski- 27.04-08.05.2020r
Plan pracy-grupa 6 latki
27.04.-08.05.2020
Nauczyciel: Elżbieta Syczewska
Lekcja1
28.04.2020
Temat: Zwierzęta na farmie.
1.Proszę obejrzeć piosenkę pt:”Good morning, Mr Rooster!„
W piosence usłyszycie Cock-a-doodle-do czyli angielskie „kukuryku” wypiane przez koguta (a rooster). My przywitamy się z Panem Kogutem mówiąc Good morning, Mr Rooster!
2.Mr Rooster oprowadził nas po swoim gospodarstwie i przedstawił nas na wszystkim swoim przyjaciołom. Zapamiętaj podane wyrażenia.
Hello-Witaj!
Hello, duck. Witaj kaczko!
Hello, mouse.Witaj myszko
Hello, chicken.Witaj kurczaczku
Hello, pig.Witaj świnko
Hello, goat.Witaj kozo
Hello, sheep.Witaj owco
Hello, horse.Witaj koniku
Hello, cow.Witaj krówko
Hello, rooster-Wtaj kogucie
3.Powtarzaj słowa za lektorem
https://www.youtube.com/watch?v=vIwANqXSKm8
Lekcja2
28.04.2020
Temat:„Zwierzęta”-ruchy i odgłosy zwierząt-zabawy słowno-muzyczne.
1.Wykonaj polecenia z piosenki poniżej. Spróbuj zapamiętać jak najwięcej poleceń.
https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk&t=3s
2.Powtarzaj nazwy zwierząt oraz dźwięków jakie wydają.
3.Zaśpiewaj piosenkę pożegnalną w języku angielskim.
Lekcja 3
05.05.2020
Temat: „Zwierzęta w ZOO”.
1.Posłuchaj, a następnie powtarzaj nowe słownictwo związane ze zwierzętami z zoo w j. angielskim.
2.Obejrz ,a następnie postaraj się wziąć udział w zabawie muzyczno – ruchowej rozluźniającej organizm.
https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w
Lekcja 4
05.05.2020
Temat: Nazwy zwierząt-utrwalamy słownictwo
1.Proszę obejrzeć i pobawić się w zabawę muzyczno – ruchową utrwalającą poznane słownictwo-„Nazwy zwierząt w Zoo”.
2.Proszę obejrzeć bajkę mająca na celu osłuchanie się z językiem angielskim oraz utrwalającą poznane zagadnienia.
3.Posłuchaj piosenki o dzikich zwierzętach .Postaraj się powtarzać pytania i odpowiadać na nie.
What do you see? Co widzisz?
I see a tiger. Widzę tygrysa.
A tiger- tygrys
Run!-uciekaj!
https://www.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk